zaterdag 9 januari 2010

Lace and Flowers

Hello everyone,

Busy week again, a lot of homework and tests!
I also got my dress from Asos. I ordered a gala dress and I received it Wednesday. It's beautiful, t's a little, little bit to big but that doesn't really matter. I have the gala next friday so then I will make some pictures of it!
I wanted to post the outfit yesterday but it was kind of a chaotic day. A lot of dramaaa! But it's all figured out now, I hope.

Here is my outfit of yesterday:







What I was wearing:
H&M lace dress, King louie cardigan*, H&M heels

Love, M

*A funny fact, for all the Dutch people; Georgina Verbaan wore this cardigan in the TV show: Floor Faber.

25 opmerkingen:

  1. hee,

    antwoord op je reactie op mijn blog;
    ik weet de naam niet maar het is zo'n winkeltje in een kelder naast euroland..tegenover de C&A
    succes ;)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeel leuk vestje zeker een eye catcher!

    With love Jessi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit!(:
    floor faber is ook helemaal tof! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van Floor Faber & van jou vest!
    Jammer genoeg is het nu afgelopen hé.. Ik wil nog eens zo'n rode baret die ze droeg! XD

    xoxo Rikst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love that cardigan, so cute!

    lovelove, M.
    http://marissaexplains.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je reactie!
    Wat een fantastisch vestje!

    Love, J.

    lespenseesdejoella.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Loving the outfit. Florals are just so inevitable at the moment
    xx
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. the cardigan is so perfect against the little black dress!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha heel erg bedankt (:
    ik vind je outfit echt veryyy nice. veel plezier op het gala

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, echt prachtige outfit! Ik vind je blog zoiezo erg leuk, ben trouwens benieuwd wat je in Londen hebt gekocht, want londen is echt een geweldige stad :] Ik ga je volgen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OMG another dutchie :D harstikke leukkkk.
    dankjewel voor je lieve comment ! :)
    ik ben nog steeds aan het twijfelen over die schoentjes, ik vind ze wel duur hoor haha.
    maar goed misschien moet ik het gewoon doen xd
    leuke blog ! ik ga 'm volgen !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bedankt voor je reactie op mijn blog! heel erg leuk om te krijgen :) je vestje is heeel erg leuk!
    -x-

    sequins-sparkles.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lovely flower cardigan !
    thanks for the comment you wrote on my blog .
    keep posting more inspirations !

    HOPE YOU'VE HAD AN AWESOME WEEKEND!
    much love from .
    glisters and blisters :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heeeeel erg leuk vestje!
    ja die sjaal is van de H&M men (a)
    en de jas is van de gewone H&M.
    XXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankje - moet je zeker doen, wie weet kom je nog hele leuke dingen tegen..
    Dat vestje is superleuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. love love the outfit!!

    xo,
    http://owl-wings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh, your clothes are really beautiful! I loved the dress and cardigan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie outfit, vestje staat je heel leuk!
    Je hebt trouwens een supermooi figuur.

    BeantwoordenVerwijderen