dinsdag 9 februari 2010

a YES or a noooo?

Heeeeee,

I had this weekend a brirtday party from a friend of mine. I will show you that outfit later on.
But now about this outfit I want to show you. I'm not really sure if it's pretty, so I really want (/need) your opinion about it. My mommy didn't really liked the colour combination. Well just let me know what you think. It's all OK :)


What I'm wearing:
David Lerner tee, Dolce and Gabanna cardigan, H&M skirt, UGG boots.



Furthermore I just ordered something from ASOS:
a panty with hearts on it, an ice blue dress, a cuff with a stone and a ring with (also) a stone. Hopefully I receive my order quick (before Valentine's day please), because I really really want to wear the hearts panty, it's so adorable!
I will show you everything when I receive it.

Big KISSES, L.

14 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie outfit, ook de kleurencombinatie. Alleen zou ik er wel een iets dikkere panty bij dragen denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleurencombinatie is inderdaad bijzonder, maar dat vind ik juist heel leuk! En ja, zoals hieronder ook: een wat dikkere/donkerdere panty. En ik ben zelf trouwens ook niet zo van de Ugg's. Maar daar heeft iedereen zo zijn eigen mening over haha. Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'd wear different shoes, but otherwise yes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het mooi! Maar zou misschien het shirt uit de rok halen? :ó

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het juist leuk.
    En leuk dat je iets hebt besteld op asos!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje voor je reactie, en je tip! >< Het is inderdaad wel handig om erbij te zetten waar ik wat heb gekocht! De outfit hierboven is trouwens echt leuk! Love the combination between the shirt and the skirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Súperleuke kleurencombinatie! Where did you buy that cute shirt?

    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het wel een leuke combi.. misschien idd of dikkere pantys of andere schoenen maar de kleuren zijn leuk bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jep, ik denk ook dat een iets dikkere panty mooier is. Verder vind ik het een leuke outfit. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmm I'm not a fan of UGGS. En inderdaad iets donkerdere panty.
    Maar dat shirtje en rokje zijn echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. colors i like it, but majbe if you met those cardigan & a may with some pair of pants, or those combination wit some other shoes, maybe some gladiators heels! ;0

    p.s. i like your blog! ;0

    BeantwoordenVerwijderen